tjollahopp!

Hejhej!
Det har varit lite dåligt med uppdatering den är veckan men jag hade två väldigt viktiga prov att plugga till,sedan har jag också varit i stallet och då hinner jag inte att blogga.
I mådags gick det helt okej...
Pernilla sa att 99% av lektionen var perfekt, och 1% av lektionen blev Kingen lite fixig osv..
Men jag och kingen blin bättre och bättre ju mer vi tränar ;)
I tisdags på eftermiddagen var jag hos min kompis och pluggade inför proven. Sedan när jag kom hem åkte jag,mamma och Carolina till stallet och tog hand om hästarna.
Jag strechade kingen lite i bakbenen för att han blir så spänd i dem,han tyckte att det var skönt.
kl: 20:00 red vi en stun i ridhuset (ca 45min) och jag tränade på olika galopp övningar,Kingen tyckte att det var kul och han gjorde tom en yttepytteliten bockning när jag ökade på långsidan.
Det märktes knappt mer än att han skuttade till lite.
Carolina ställde upp lite cavaletti övningar på ena långsidan = Kingen superspänd!!!
Islutet när Carro hoppa lite så fick Kingen bara stå och kolla på hindrerna.
Jag var ganska nöjd.
Vises!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0