Våren är snart här!

Halloj!
Idag har jag varit i stallet och myst lite. Vi har fotat hästar och natur,borstat och rycktat.
Jag red inte Kingen idag eftersom att det var teorieftermiddag i stallet.
Idag var det faktist jag och två till från Usek som höll i det.
Det var kul och hon som kom, sa att hon lärde sig mycket. Vi blev glada.
Ikväll ska jag bara ta det lungt och kolla på Melodifestivalen.
Juste! Igår var jag hemma hos Malin (http://teammoh.blogg.se) och firade henne med resten av stallgänget eftersom att hon fyller år i dag.
Vi kollade på film,gjorde några lekar (XD) och bara myste.
Det var kul och hon verkade nöjd.
Vi ses!
 
 
 
 
(inte så bra kvalite p.g.a jag tog bilderna med min mobil.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0